تبسم دوست

خرید بک لینک
نمی دانم چرا آنقدر بزرگ نشده ام، که تو را تنها در مواقع سختی نخوانم! چرا وقتی همه چیز خوب هست، کمتر تو را صدا می کنم!چرا وقتی سالم و شاداب هستم، کمتر تو را شکر می گویم!چرا تنها وقتی که درد و اندوه و غصه ای سراغم می آید، سراغت را میگیرم!پروردگارا ... درخواستم از تو روحی وسیع است آنقدر که فراموش نکنم، در خوشی ها باید بیشتر تو را صدا کرد ... ❤️چون این "تو" هستی که دلیل تمام لبخندها، شادیها، خوشی ها و اتفاقات زیبای زندگیم هستی ...خداوندا ... احساس شیر تبسم دوست...

ما را در سایت تبسم دوست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: يکشنبه 9 آذر 1404 ساعت: 23:35

صفحه بندی