نمی دانم چرا آنقدر بزرگ نشده ام، که تو را تنها در مواقع سختی نخوانم! چرا وقتی همه چیز خوب هست، کمتر تو را صدا می کنم!چرا وقتی سالم و شاداب هستم، کمتر تو را شکر می گویم!چرا تنها وقتی که درد و اندوه و غصه ای سراغم می آید، سراغت را میگیرم!پروردگارا ... درخواستم از تو روحی وسیع است آنقدر که فراموش نکنم، در خوشی ها باید بیشتر تو را صدا کرد ... ❤️چون این "تو" هستی که دلیل تمام لبخندها، شادیها، خوشی ها و اتفاقات زیبای زندگیم هستی ...خداوندا ... احساس شیر تبسم دوست...ما را در سایت تبسم دوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: يکشنبه 9 آذر 1404 ساعت: 23:35